Primaria Orasului Teius
Pagina oficiala a orasului Teius
Menu
PRIMARIA
1. LEGISLATIE PRIVIND ORGANIZARE SI FUNCTIONAREA INSTITUTIEI
2. CONDUCEREA PRIMÄRIEI
Conducerea primariei
Agenda conducerii
3. ORGANIZARE
Regulament de organizare si functionare
Organigrama
Personal
CarierÄ â concursuri/formulare anunturi
– Anunturi concurs
– Formulare
4. PROGRAME SI STRATEGII
SIDU Teius
PMUD Teius
5. RAPOARTE SI STUDII
Rapoarte de activitate ale primÄriei
Rapoarte privind starea economicÄ, socialÄ Ĺi de mediu oras teius
Rapoarte activitate primar
Rapoarte anuale de audit
Rapoartele consilierului de etica etc.
Institutia
Acte normative
Strategii de dezvoltare
Compartiment autorizari
Stiri si informatii
Serviciul Urbanism si Amenajarea Teritoriului Urban
– Autorizatii de constructie
– Acte necesare â formulare
Structura organizatorica
– Actualizarea statului de funcČii al aparatului de specialitate al primarului orasului TeiuČ aprobata prin HCL nr. 57-30.05.2024
– HCL nr.46-30.04.2025 privind aprobarea planului de perfectionare anuala a functionarilor publici din cadrul aparatullui de specialitate al primarului oras Teius pe anul 2025
– DispoziČia nr. 802-26.11.2024 privind aprobarea procedurii de desemnare a consilierului de eticÄ la nivelul PrimÄriiei oraČului TeiuČ
– Regulament de acordare a zilelor libere unuia dintre parinti pentru supravegerea copiilor in situatii suspendarii cursurilor
– Regulament intern al aparatului de specialitate al primalului orasului Teius
– Plan de acČiuni propriu al PrimÄriei oraČului TeiuČ pentru aplicarea de masuri pentru combaterea birocratiei in activitatea de relatii cu publicul
– Dispozitia primarului oras Teius nr.66/15.02.2022 privind aprobarea Declaratiei privind asumarea agendei de integritate organizationala in coordonatele Strategiei nationale anticoruptiei 2021-2025 si constituirea Grupului de lucru pentru implementarea Strategieie Nationale Anticoruptie la nivelul orasului Teius, Judetul Alba
– Dispozitia nr.687-04.09.2024 privind constituirea comisiei de disciplina
– Dispozitia nr.688-04.09.2024 privind desemnare membrii supleanti in comisia de disciplina
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.277/11.03.2024 privind numirea unui membru supleant ĂŽn comisia de disciplina
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.386/27.09.2021 privind constituirea comisiei de disciplinÄ
Informatii de interes public
Inchide
CONSILIUL LOCAL
1. CONSILIUL LOCAL
Regulament de organizare Ĺi funcĹŁionare
Componenta
Comisii de specialitate
Ordin prin care se constata indeplinite conditiile legale de constituire a CL oras Teius
2. SEDINTE CONSILIUL LOCAL
Dispozitii – Ordine de zi
Procesele verbale ale ĹedinĹŁelor de Consiliu Local
Minute sedintelor Consiliului Local
Transparenta decizionala
3. HOTARARI CONSILIU LOCAL
Hotarari de Consiliu
Proiecte de Hotarare
4. RAPOARTE DE ACTIVITATE CONSILIUL LOCAL
5. DECLARAČII DE AVERE/INTERES
Inchide
INFORMATII DE INTERES PUBLIC
1. SOLICITARE INFORMATII DE INTERES PUBLIC
Responabil cu difuzarea informatiilor de interes public
Formular-tip cerere de informatii de interes public
Modalitatea de contestare a deciziei si formularele pentru reclamatie administrativa
Lista documente interes public
Rapoarte privind liberul acces la informaĹŁii de interes public
2. COMUNICATE ĹI ANUNČURI PUBLICE
3. BULETINUL INFORMATIV AL INFORMATIILOR DE INTERES PUBLIC
4. DOCUMENTE SI SITUATII FINANCIARE
Bugetul din toate sursele
Situatia platilor (executie bugetara)
Situatia drepturilor salariale
Situatia anuala a finantarilor nerambursabile acordate persoanelor fizice sau juridice fara scop lucrativ
Datorie publica
Bilant contabil
5. ACHIZITII PUBLICE
Programul anual al achizitiilor publice
Centralizator achizitiilor publice
Contracte de achizitie publica de peste 5000 euro
Documente privind executia contractului
Licitatii publice
6. FORMULARE-TIP
7. DECLARATII DE AVERE
8. COMISIA PARITARA
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.477/24.10.2023 privind modificarea componenČei comisiei paritare
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.231/29.06.2022 privind constituirea comisiei paritare
– Proces Verbal privind desemnarea reprezentantilor funcČionarilor publici in comisia paritara-20.06.2022
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.663/20.12.2022 privind numirea unui membru supleant ĂŽn comisia paritarÄ
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.632/24.11.2022 privind modificarea componenČei comisiei paritare
– DispoziČia primarului oraČ TeiuČ nr.296/26.08.2022 privind modificarea componenČei comisiei paritare
– Dispozitia primarului oras Teius nr.516-13.11.2023 privind numirea unui membru supeant in comisia paritara
– Proces Verbal privind desemnarea unui membru supleant reprezentant al funcČionarilor publici din cadrul aparatului de specialitate al primarului oras Teius in comisia paritara – 14.12.2022
– Proces verbal privind desemnarea unui membru supleant reprezentant al funcČionarilor publici ĂŽn comisia paritara 07.11.2023
9. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER TEMPORAR
GDPR
Informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal
Regulamentul privind protectia datelor cu caracter personal
Formulare pentru exercitarea drepturilor privind prelucrarea datelor cu caracter personal
10. OFERTE VANZARE TEREN
11. AFISARE PROCESE VERBALE POSESIE TEREN
12. PUBLICATII CASATORIE
13. PROIECTE FONDURI EUROPENE
Inchide
SERVICII PUBLICE
1. PORTAL SERVICII ELECTRONICE
2. CERERI SI FORMULARE TIP
Urbanism
Impozite si taxe
– Program birou impozite si taxe, caserie
– Modalitati de plata
– Formulare/Acte necesare
– Acte administrative fiscale emise
– Cont unic colectare amenzi
Asistenta sociala
– Informare tichete educationale
– Ghid de reintoarcere acasa
– Acte necesare â formulare / model cereri in format editabil
– Conditii eligibilitate
– InformaČii privind serviciile sociale disponibile la nivelul OraČ TeiuČ
– POAD
Evidenta populatiei
Stare civila
Registrul agricol
Autorizari
Aviz drum
Formulare date cu caracter personal
Inchide
TRANSPARENTA DECIZIONALA
1. PROIECTE DE ACTE NORMATIVE AFLATE IN CONSULTARE PUBLICA
2. FORMULAR PENTRU COLECTAREA DE PROPUNERI/OPINII/RECOMANDARI
3. REGISTRU PENTRU CONSEMNAREA SI ANALIZAREA PROPUNERILOR, OPINIILOR SAU RECOMANDARILOR PRIMITE
4. DEZBATERI PUBLICE, ANUNTURI BUGET
5. SEDINTE PUBLICE/ANUNTURI/MINUTE
6. RAPOARTELE DE APLICARE A LEGII NR. 52/2003
7. NUMELE SI PRENUMELE PERSOANEI DESEMNATE RESPONSABILA PENTRU RELATIA CU SOCIETATEA CIVILA SI DATELE DE CONTACT ALE ACESTEIA
8. REGISTRUL ASOCIATILOR SI A FUNDATIILOR
Inchide
ORAS TEIUS
Prezentare/componenta
Orase infratite
Cetateni de onoare
Element de meniu
Obiective turistice
Galerii foto
Inchide
INTEGRITATE INSTITUTIONALA
1. COD ETIC/DEONTOLOGIC/DE CONDUITA
2. LISTA CUPRINZAND CADOURILE PRIMITE, POTRIVIT LEGII NR. 251/2004 SI DESTINATIA ACESTORA
3. MECANISMUL DE RAPORTARE A INCALCARILOR LEGII
4. DECLARATIA PRIVIND ASUMAREA UNEI AGENDE DE INTEGRITATE ORGANIZATIONALA
5. PLANUL DE INTEGRITATE AL INSTITUTIEI
6. RAPORT NARATIV REFERITOR LA STADIUL IMPLEMENTARII MASURILOR ATAT PREVAZUTE IN SNA, CAT SI IN PLANUL DE INTEGRITATE CE REVIN IN SARCINA FIECAREI INSTITUTII
7. SITUATIA INCIDENTELOR DE INTEGRITATE, PRECUM SI O PREZENTARE SUCCINTA A MASURILOR ADOPTATE PENTRU REMEDIEREA ASPECTELOR CARE AU FAVORIZAT PRODUCEREA INCIDENTULUI
8. STUDII/CERCETARI/GHIDURI/MATERIALE INFORMATIVE RELEVANTE
Inchide
CONTACT
1. DATE DE CONTACT
– S.P.C.L.E.P. Teius
– S.V.S.U. Teius
– Politia Locala
– Centrul National de Informare si Promovare Turistica
2. RELATII CU PRESA
3. PROGRAMUL DE FUNCTIONARE AL AUTORITATII/INSTITUTIEI PUBLICE
4. PROGRAM DE AUDIENTE
5. PETITII
6. ADRESEAZA-TE PRIMARULUI
Inchide
MONITORUL OFICIAL
Statutul unitatii administrativ-teritoriale
Regulamente privind procedurile administrative
HotÄrârile autoritÄČii deliberative
Dispozitiile autoritatii executive
Documente si informatii financiare
Alte documente
– Anunt dezbatere IT nr. 2990/02.03.2021
– Hotarare 2020
– Anunt proiect hotarare supus dezbaterii publice IMPOZITE SI TAXE LOCALE PT ANUL 2024
Investitii
Programul OperaČional Regional 2014-2020
PROGRAMUL âREGIUNEA CENTRUâ 2021-2027
Inchide
Procese verbale de sedinta 2018
Acest site foloseste cookies:
Afla mai mult.
Sunt de acord!